måndag 21 februari 2011

Lägesrapport

Sjukgymnastik, akupunktur, laserbehandling av lårmuskel och tangopromenader i träningslokalen. Så ser mina dagar ut innan jag hämtar mitt sockerhjärta på förskolan vid tresnåret. Sen är det fullt ös hemma med att plocka leksaker, leka kurragömma under sängar, laga mat, diska, bada, natta och allt som ingår i moderskapet. Melina fyller tre i maj och den här åldern är ljuvlig. Hon är charmigt kaxig och verbal som en kulspruta.

Här med systrarna Sofia och Dimitra på min mardrömsfredag:

Photo: Patrik Österberg/All Over Press

Jag är så tacksam över mina systrar och deras barn! Nu ska jag sova tillsammans med min dotter för att kurera en virusinfektion som smugit sig på mig. Hoppas ni är friska och glada! Stor kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar